Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Boris is a coked up pervert
- Afgezaagde reclameslagzinnen op maat
- oost west, ik doe thuis geen flikker en ons ma de rest
- Atletisch Reveil
- Plan een samenspel van samples
- 5 jaar geleden werd ik voorgoed geband op #humo. Sindsdien is mijn leven er alleen maar op vooruit gegaan.
- ik zit op opgedroogd zaad!
- 'k ga vandenacht gans mijn broer volschijten eh :-/
- Werknemer: "Baas... Ik kan u 3 namen noemen..." Baas: "Oh... Zet u even..." (Werknemer gaat zitten en kijkt héél serieus) Baas: "Zeg maar." Werknemer: "Euhmmmmm... *kuch*... Jimi Hendrix, Paul McCartney, en El'n Jaaahn"
- dσn't fαll вєhínd чσur fríєnds αnd gєt stαrtєd wíth trαdíng nσw!
- Als één van de twee zichzelf in de uitverkoop wil zetten richting China om daar twee of drie jaar een overbetaald schijtleven te leiden, dan is dat hun probleem.
- hoeren zien en zwijgen
- ff geluk gehad vandaag ,had bijna goeiedag gezegd tegen iemand.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.