Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- Allemaal goed en wel en zeer interessant, maar nu weet ik nog steeds niet waarom Sidonia geen borsten heeft!!
- spreken is zilver hijgen is goud
- Er liggen uitwerpselen naast de wc. Kack nephest the waycay.
- "daar zal geween zijn en tandengeknars" - Hoezo? Heeft iemand dat dan gezien? LA-RIE!
- Waar gaan we dat schrijven Beligë door !!! Nergens, denk ik. Wat is Beligë eigenlijk?
- pis
- There cannot be a crisis next week. My schedule is already full. (Henry Kissinger)
- Al snel doir dat we niet in een ei moesten rijn
- oefening baart overbevolking
- Geert luip ma effe no de sporthal om Royco soap te halen ....
- mijn tanden staan naar voren
- Mocht Nederland nog niet in vieze papieren zitten, dan zit het nu in een doos oud papier die een week in de regen heeft gestaan.
- Heroïneboertje wordt meer en meer een knelpuntberoep.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.