Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- KarelMarks: Tijd voor de coëfficiëntenpolonaise!
- blauwzwartbruges: Deze match ademt 0-0 uit
- is het koud op 20 maart dan nadert de lente met een vaart
- Er is een fout opgetreden. Dit kan komen door een technische fout, of een stomme fout van jou. Elke dag opnieuw.
- Gelukkig! Je bent afgemeld!
- Bomapdg: ZildeBilde Waar kunnen we je webstek vinden mijn gedacht
- In de huidige literatuur komen langzaam meer berichten dat de shunt geen echte verbetering geeft.
- Jah, nou, da weet ik nie!
- ik draag immers emmers
- Ik heb wel iets anders te doen dan tien keer per dag klaar te komen
- Maak een zin met het woordje... Canadees: "Ik canadees pint niet meer autorijden.
- lamalord: veldman hoopt dat de supps van RSCA vuurwerk gaan gooien zodat het geen 0-7 toestand wordt
- 'Last van vieze oksels? Ik ook!'
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.