Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- This one's for the people who can't read ~ Liam Gallagher
- Hedde gij nog wa plaats in uw doos??? (®Deef)
- Je voelt pas nattigheid als je droog komt te staan (Wally)
- don't think anything
- Dàt zullen we nog wel eens zien!
- Om te beginnen: het gaat me niet om het cafe op zich natuuelijk. Het gaat me om de essentie, de boodschap die hoer onderschuilt.
- Werkte ik maar ergens anders!
- In 4 thuiswedstrijden wist Standard er slechts 1 te boeken. doen ze tegen STVV een 2e thuiszege? Ik denk het niet...
- Ik heb planquenkoort's
- Sorry dat ik jouw afgezaagde, belegen grapjes totaal niet goed vind, meneer alexx FAGNEW
- koos u die garage dus ook
- Slecht bedrijfsbeleid is als rotte vis: begint eerst aan de kop te rotten, de rest volgt.
- Helaas, je zoekt iets dat niet bestaat. Nou, 'niet bestaan'... Jouw kennis van de wereld zal dan wel net iets te beperkt zijn
- zijn er ook mensen die ECHT converseren zoals ze in ´Thuis´ doen?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.