Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- (Annoyed) Nothing! ~ Mc Turbo BWhen asked what happened in that bar he went to, where gay men had squeezed his butt...
- Ω sweet Ω
- Is vandaag wafdag? Heh? Is vandaag wafdag :)
- Als infanterist heb ik veel gezien maar dit ....:kwaad:
- ik word helemaal warm vanbinnen! Dat komt vast door die rode wijn!
- zo hulpeloos als de baas van een zieke goudvis
- Hugo Cuypers nam hem in een keer vanop links op de slof, maar weer gaat de bal er iet in.
- Mottiesch
- Do I make you look fat?
- Sens au cœur de la nuit,l'onde d'espoir, ardeur de la vie, sentier de la gloire
- Een afvallende bal voor Lazare, door een benenbos wringt de bal zich naar Vandevoordt. Die heeft er geen moeite meer.
- Heeft u ooit een multifunctionele spleetreinigingsborstel gewonnen?
- het arme varkentje voelde zich in de steak gelaten
- RscaRules35: gano niks waard samatta is 5x beter ZildeBilde: @RscaRules35 als gano niks waard is en samatta 5x beter dan is hij ook niks, 5 x niks = niks
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.