Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- When you're good, you get critisized... ~ Rob Pilatus
- Ik kan niet kantklossen en dat vind ik niet eens erg.
- Voor de tweede keer in twee dagen zeiknat geregend. Helemaal super.
- de kat valt niet ver van de boom
- Ik heb het gevoel alsof ik schuim
- E1000jen wat vind je het belangrijkste, de match of de hoogstaande conversaties in de chat?
- driemaal werf voor Branko Strupar!
- mijn hand stinkt
- Hiej bliejf ich plekke
- handen kapot of ik schiet je omhoog
- ...en een beetje aarzelend zei ze dan: "Rubberlol!"
- Ik heb in mijn achtertuin N'tzawloak staan, de bekende, onzichtbare, knalroze eenhoorn. Je kan hem niet horen of voelen en dus ook niet zien. Maar hij staat er wel degelijk. Geloof je me niet? Bewijs dan dat hij er niet staat. Ik ben trouwens erg beledigd als iemand zegt dat N'tzawloak niet bestaat
- lamalord: veldman hoopt dat de supps van RSCA vuurwerk gaan gooien zodat het geen 0-7 toestand wordt
- Hem betrekken bij vergaderingen heeft zoveel nut als een bladblazer: er is een poos véél lawaai en de problemen zijn gewoon verplaatst
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.