Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- sendenalen miet kroeps!
- Dik Advokaat zei: 'Nou, dan had ik zoiets van...tja.' - eens te meer een bewijs dat 't een leegheaufdige zaque is
- Wat probeer je me toch constant te bekeren? Heb je een religieus Tourettesyndroom of zo?
- William C. Nesquik
- Dit moet wel de interessantste niet-interessante website zijn
- Se acerca el fin de semana! ¿Miedo? quién dijo miedo! podemos con todat
- Als kind dacht ik dat de maan leefde en mij kon zien als ze 'vol' was
- Greet laat een donderscheet!
- Steven Defour: "Wij zijn te sterk voor de Belgische competitie!" - Drie dagen later: Cercle Brugge (!) - Standaaaer De Mèrde: 4-1
- Met de rust in zicht ging de voet wat van het gaspedaal, maar de supporters mochten niet van klagen.
- Giesje (30) : "ik trek zeker twee keer per week aan de kringwinkel"
- als er 2 zeggen dat hij dronken is moet de derde gaan slapen
- Naast de plofkip is er nu ook de пловдив, een inbreker die ontploft als hij betrapt wordt
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.