Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Pop is actually my least favorite kind of music, because it lacks real depth. ~ Christina Aguilera
- Het zal mijn worst niet wezen!
- Watching in Jan 2020 and still feeling bad for Japan. Belgium won the match but Japan won hearts and respects
- my friends and I have been hoping about. The type of specifics here on the website is superb and appreciated and will assist my family and friends in
- Intimi spraken deze zomer al over een moeizame herstart, waarbij oude frustraties snel opineuw de kop opstaken
- Caps -- Fake Scores (Wait till kickoff, Cancel by Var also Fakescore) ----- Insults ---- Links -- Racism -- Spam -- technische vragen: =====> Ban!!
- Het lijkt erop dat je het einde hebt bereikt
- versier je lenaar!
- had ik ook maar zo'n zoontje waar ik de lieve papa voor kon zijn
- Heej Albrecht wij lachen met Anderlecht! Heej ja heej ja hooow!
- And if the double decker bus...
- Mooi voorstel, allemaal goed en wel, maar eigenlijk moet ik kakken
- Some people are really fuckin' stupid.
- pfffffffff!!! die graaier kan zijn hele leven voort met wat hij ons ontstolen heeft , verdient zeker niet. Doortrapte tweezak!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.