Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I got nasty habits; I take tea at three ~ Mick Jagger
- Scheiß von die Liga, Sie sind der Scheiß von die Liga! Scheiß von die Liiiigaaaaa
- Voila tis gebuert bel deh vanne zégeriej aane kanaal mer vuur 3 noew sjebrangs!!!!!!!! Whaaaaaaaaaa
- want op de bühne kleed ik me uit
- Ik moet nu niet kakken.
- Wie een verkeerde weg inslaat zal veel moeten omlopen
- De totale vrijheid van de wolven, is de dood van de schapen
- un ver vert verse un verre vers le verrier vers vingt heures
- Ik zou graag 'apendrager' als wachtwoord willen gebruiken. Mag dat?
- Salmay Dalmay Adonay
- Geef mij een reden tot klikken!
- Chantesse Negelaers, webdiezaajnster, heeft zich tijdens het degradatieduel tussen Standard en Anderlecht, verbrand aan een kom muësli
- ZildeBilde: @KabouterBob dat is Joos z'n eigenschap, om zijn adoratie voor bepaalde spelers niet onder stoelen of banken te steken maar eerder hun "artiesteningang" spreekwoordelijk te beroeren
- It looks like ketchup, it tastes like ketchup, but man... It ain't ketchup!!!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.