Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- Ik word ongemakkelijk als ik bepaalde mensen van dichtbij zie
- ik denk dat ik denk, dus ik denk denk ik
- Wanneer is de ophaling van zonnepanelen? Ik zie dat niet staan op de afvalkalender.
- De verdediger gaat te Driest in op Mertens
- RscaRules35: gano niks waard samatta is 5x beter ZildeBilde: @RscaRules35 als gano niks waard is en samatta 5x beter dan is hij ook niks, 5 x niks = niks
- Roel Tijskens: "Nee, het logo van Starbucsk is niét gebaseerd op mijn gezicht"
- ik voel de brui al hangen
- Re: Defour begrijpt enkele ploegmaten niet () Het buitenland wenkt voor veel van die spelers. En ze moeten er niet eens ver voor rijden : Luxemburg!
- Compleet van de put gerukt
- Wat staat die dwaas daar in zijn handen te klappen?
- Na de onfortuinlijke blessure die zijn glansrijke ten einde bracht, moest Marco tegenslagen zien te verwerken.
- er is de afgelopen eeuwen dan ook veel te veel stront versast!
- Voordat ik dit deelde heb ik mijn eigen spaarpotje hierin gestoken om mijn resultaten met jullie te delen.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.