Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Coldplay are just four friends trying to make great music ~ Will Champion
- I remember being at the pool on holiday in Bergen and watching overweight Norwegians doing aquasize to this song!!!! Random but true story!?
- Ik zat er meters vanaf, en in een andere kamer, maar ik hoorde mijn broer duidelijk een knallende scheet laten. 16-03-05 22.56
- pe pulle pinken
- Het is geen penalty, omdat somiggen sowieso neit kunnen schrijven.
- chaos is slechts een hogere vorm van ordenen
- val iemand anders lastig,lastige lastigaard!
- ζήτω ο αθεϊσμός! Δύναμη στους φιλελεύθερους!
- is´t er iet kapot?
- Het is hier net een kleutertuin, en daarom voel ik me hier zo goed thuis!
- Dendoncker was beter naar wolvertem gegaan ipv wolverhamton
- Perumal kan echter niet meer strafrechtelijk vervolgd worden voor de gemanipuleerde wedstrijden, aangezien de feiten verhaard zijn.
- Is this thing better than cream cheese? NO!
- ... en toen zei de prins tegen Assepoester dat ze haar muil moest houden
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.