Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I´m a tidy sort of bloke I don´t like chaos. I kept records in the record rack, tea in the tea caddy, and pot in the pot box ~ George Harrison
- die plasje af met vers schurft? er idiots tussen hier
- Wat staat die dwaas daar in zijn handen te klappen?
- Schijtbakkenvoetbal noemen ze dat in Vernederland maar Kompany voelt magie in de lucht hahahaha
- bij Eleven hebben we nu de Schotse Premier League erbij om te kijken en dat is top zeg ho ho ho
- Bekende ‘brokkelbrug’ op E313 is al langer probleemgeval is: wat is er aan de hand?
- Voor de rust al 0-4. Werk aan de St Eloois Winkel
- Daar staat ie weer met z'n opgetrokken armpje
- iLL WuN - Je weet wat is wat maar je weet niet wat is wat, wat de fak zegt:
- 2 gele bananen zijn geen citroenen, snapje?
- Schlompbick Monyus
- 101 lOl |○| ↿↻↿
- Ik stootte daarstraks op een foto waarvan ik me nog herinner dat ik op het moment dat ze gemaakt werd, een onhoorbaar windje liet. We schrijven 1976
- oost west , dorst gelest
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.