Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- Kijk wat ik met mijn muis doe... Je leert eigelijk het meest door ermee te spelen
- Ik zat er meters vanaf, en in een andere kamer, maar ik hoorde mijn broer duidelijk een knallende scheet laten. 16-03-05 22.56
- Beerschot jaagt op eerste zege: vooral geen gekke dingen doen. Bearshot hunts on first victory: forall no crazy things do
- Er zat een speciaal ingrediënt in dat gebak. Daarom dat ik zo raar cake.
- Nog mensen in achel met bruin water uit de kachel ?
- If you catch someone brapting at work, acknowledge by exclaiming “brapt brapt!” or “brrrrrapt!” as they pass by.
- Maak een zin met het woordje "basis": Onze basis een vervelende zak!
- Wij staan aan JOUW kant!
- Met deze keu kan je je ook aan je tenen krabben.
- jormeidt, Je onderscheiding is klaar
- Unsubscribe ici
- dat zijn geen grappen he wouter!
- Ik voel me erg slecht en ben erg bang, bijna niet 's nachts slapen als de dag.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.