Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- Welke onverlaat heeft mijn reactie weggegumd??? Trouwens, welke onverlaat heeft ooit bedacht dat er suiker of melk in espresso moet?
- Dat mag u best met mij oneens zijn, het is een vrij samenleving, uiteraard heb ik ook de keuze uw mening geheel naast me neer te leggen ;)
- Verfuck.
- Een zanger, Patrick Parker, om te in. Het monopolie op de stroom anders.
- Als je focust op het doel vallen de barrières. Als je focust op de barrières valt het doel.
- Er was laatst een stroomstoring in Kapellen. Drie Antwerpenaars hebben uren vastgezeten op de roltrap !
- Wolkonijn Jansens
- Wit-Rusland speelt in het rood, de Rode Duivels in het wit.
- SKbKoenie: @ThatGamerS Leg je er al bij neer, vriend. We gaan weer uiteindelijk iets op onze neus krijgen dat verdacht op een deksel gelijkt.
- Caught my dog on the house camera being a total drama queen...
- Nu moet Clement toch ingrepen, want hij is een verdedigende middenvelder kwijt.
- Dacht dat ik dit met jullie zou delen, het is een interessant verhaal Ik heb eerder vandaag een aanbetaling van €250 gedaan en ik heb al €63,07 aan
- schapen bevven? Het kan!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.