Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Of course, I want to sell this record - there's no point making it otherwise ~ George Michael
- kijk eens allemaal hoe 'n belangrijk leven ik heb! Ik ga koffie drinken bij staarbuks in Brussel en ik maak daar dan foto's van die ik op feesboek post via mijn aaifoon!
- Imagine flat earthers surprise when they realise they've been breathing the atmoSPHERE and not the atmosflat.
- Chantesse Negelaers, webdiezaajnster, heeft zich tijdens het degradatieduel tussen Standard en Anderlecht, verbrand aan een kom muësli
- er kletste een onaangenaam kleverig, witachtig goedje in m´n nek
- Voordat je met iemand in discussie gaat, vraag jezelf even af: is deze persoon wel voldoende mentaal matuur om het concept van diverse perspectieven te snappen? Want indien niet, heeft het geen zin
- een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij
- ouwe bakkes en diene kop !!
- dju toch kan niks geen video's meer posten
- Mijn onderbroeken verkleuren namelijk op de plaats waar mijn vagina zit
- alleSINDS.... sukkels, het is ALLESZINS
- Richard Snisiar, een rampzalige lampendraaier in feestzalen, houdt niet van vrolijk zijn
- Hoop in je zakdoek
- BREAKING NEWS : Verstreken heeft een baard EN neuspiercing....RUN TO THE HILLS !!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.