Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- deze website is ook voor degenen die soms een pintje te veel drinken en soms zat zijn
- Ik kwam gisteren thuis en dacht, wat doe ik hier? Ben ik maar op café gegaan... en daar besefte ik dat ik van daar kwam lol
- BOO LAH FRICKLE FRECKLE!!!
- E cineva interesat de un cont pe Filelist? if so, pm!
- Ah, Satan sees Natasha!
- Toen Grienda alwéér "daar gaan we weer" zei, dacht ik "daar gaan we weer"
- ´t Is 11 uur waar is Jens!?
- geboren als kieke de vierkant zot een en om te goh, toch gewoon drabelstakt
- Het koppel ornitologen vogelde eerst uit hoe ze seks zouden hebben en vloog dan de nest in
- en neem vooral snachts uw gebid NIET uit, want zo wordt je het anders nooit gewoon !
- half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen
- Er wordt zeg maar irritant veel zeg maar "zeg maar" gezegmaard, zeg maar
- ik wil geen dode honden blij maken
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.