Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- Moestaffa Kuitenbuik, afterparty-dj voor ultrareligieuze agnosten en boutenkouwer, verft zijn onderbroeken fluorgeel. Om ze easy terug te vinden
- omdat ik zo stink of wa
- Die van de Carrefour nog aanwezig ? Annie zit zonder kaas
- Ik heb nog nooit gekongtust
- Sebiet effe lotte aafrope dét er nog eine ziene jas heit lotte ligge aanne boerehal... zwart jeske mit J&J oppe achterkant
- Im standing on the picture with the 3rd person singing...
- Doorzichtige nagellak is een ideaal vervangmiddel voor Tipp-Ex voor wanneer je geen fout hebt geschreven.
- dit is wel écht een website voor mensen die ooit op internet surfen!!
- reutelkeutel
- Hedde gij nu zjust gezegd da ik mottig ben of wa?
- als ik jaw sie jij krijche fan mij een klap in je chesicht mak heel jaw chesich kapoet
- Hoі! Ιk heb gemerkt dаt veel ϳоngеnѕ dе voоrkeur gеven аan gеwonе mk
- Ein wenig Entspannung ist immer wichtig.....
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.