Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I got nasty habits; I take tea at three ~ Mick Jagger
- als de hoed groot is zit er veel lucht in het hoofd
- Ik moest van de buurvrouw horen dat ik stink
- zoals het maal is vertrouw ik mijn gassen
- "Wat? Nee ik heb geen goudvis bij nee. En ik ben ook niet van plan om ooit nog een goudvis mee te brengen, fuckverdorie!"
- wappen is wippen met een slappe.
- You think I sing from my arm pits or what!?
- U heeft problemen met wat u op deze site ziet? IDEAAL! En nu snel terug naar je kindvriendelijke prutssites
- Werkte ik maar ergens anders!
- CS Condition Zero - How come no one never uninstalls Counter Strike GO is the most popular and most played multiplayer FPS till now. The game is
- je kan beter niets hebben dan helemaal niets
- Jij bent zeker zo'n occultistische idioot met rood lang haar en een bril op die black metal luistert???
- de metro in de spits lezen en de spits in de metro
- Missch klopt het niet. Maar dat vertel je me zondagav? Werkte je bij Adecco?/Als ik teveel vraag, zeg maar. Wil je nt stalken
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.