Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- dat is óók al niet om over naar huis te schrijven. E-mailen gaat trouwens veeel vlugger!
- Er zijn veel meer oude zuipers dan oude dokters
- I have more trust in a dead fkn gnu than i have in stinking evil lying wankstain cnt johnson
- Juffrouw wij hebben thuis geen speeksel
- Als je in de spiegel kijkt met je ogen dicht, zie je hoe je eruitziet als je slaapt! Het werkt echt!
- als jij da argonant gedoe van gisteren goe keurd awel dan val je me vies tegen
- Die Paul dacht anderen dingen te horen van Martien, nou dat viel vies tegen ...
- ben net terug van de putte in lommel
- Grienda woonde op haar tweeënveertigste nog steeds thuis. En om het 'kind zijn' wat extra te onderstrepen, speelde ze trampoline op bed
- Whats the difference between a bad sniper and a constipated owl? One can shoot but not hit, while the other one can hoot but not shit!
- ik ben vrij van religies sinds ik kon lezen
- voor mij graag 300gr. gesneden kind. Met look uiteraard!
- Wie niet stom is moet slim zijn!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.