Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Mijn vrienden 35jr geleden zeiden: ‘Langs welke kant ge Stevoort binnenkomt; ge riekt altijd koestront
- Als we geen elektriciteit hadden, dan moesten we naar de televisie kijken in het donker.
- Sometimes the shit breaks you
- oempa loempia diggery doo
- 'Een ander issue is dat er niemand aandacht schenkt wanneer ik aan het woord ben... HALLO!? IK HEB HET TEGEN JULLIE!!'
- So now that you've actually seen what the bible says about abominations, who's going to heaven?
- op de markt is je euro 40,3399 frank waard
- Waarom zijn de nudisten weer benadeeld?
- en roépen! Vooral altijd veel en hard blijven ROEPEN TEGEN ELKAAR!!!!!!!!!!! Je moet er maar gewoon van uit gaan dat je gesprexpartner SLECHT HOOOO-HOOOOORTTTTT!!!!
- It's okay Petey, I've dropped a shitload of shite in here. Let's go before Kiki and Leo come back
- 'Ik zal subiet anders eens naar Lambert gaan!' - 'Amai nu heb ik schrik seg!'
- Doen jullie ook normaal praten?
- oefening baart kunst en als je genoeg oefent baar je vanzelf
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.