Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music Is My Life, It Is A Reflection Of What I Go Through ~ Lenny Kravitz
- Als China iets heeft dat de VS hebben is het diefstal. Als China iets heeft dat VS niet hebben is het een gevaar voor hun nationale veiligheid.
- Er wordt te veel 'teveel' gebruikt wanneer men 'te veel' bedoelt
- schijtlijster, stinkvink, spauwkauw
- Gaat Edwin die egoïstische gelegenheidsvriend een neusdreun hengsten? Edwin is driftig!!
- haar naam was keetje trippel
- Seg Mightyghost69, weer op de kosten van de baas aan´t surfen ja??
- Gewoon ff over je kleren vrijven met een volle ballon,,dan blijft hy ook plakken tegen het plaffon !!
- Ik heb spijt, van mijn donzig nektapijt. Dat hangt daar achter aan mijn kop, en het lijkt echt nergens op. Nog laten groeien heeft geen zin, dus morgen gaat de schaar er in
- De wachters van de Poorten van volgende week dinsdag hebben hun wolven op pad gestuurd - zij zullen enkel terugkeren met bloed aan hun tanden
- Standard slikt ACHTSTE nederlaag bij Cercle. Leve CERCLE!
- Het trilt en het zingt, Rex Dildo
- Heej Jeanette er ligt weer kots naast je bed! Heej ja heej ja hooow!
- het loopt de zeegaten uit
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.