Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I´m a tidy sort of bloke I don´t like chaos. I kept records in the record rack, tea in the tea caddy, and pot in the pot box ~ George Harrison
- Toen Grienda alwéér "daar gaan we weer" zei, dacht ik "daar gaan we weer"
- 'Lonely and nasty while hubby at work, im home f*cking my holes with big toys'
- Himen nog veel wandelaars wandelen en picknicken en fietser. Hier zijn de foto,s
- Reeds uren staat Theo peinzend en redenerend in ongelooflijke dubio, ergerlijk!
- Gnutela, stroomt, leger
- ik was vroeger een druk kind...
- You think I sing from my arm pits or what!?
- Keer tot inkom
- If you don't have to pay for the product, it means you are the product.
- In 4 thuiswedstrijden wist Standard er slechts 1 te boeken. doen ze tegen STVV een 2e thuiszege? Ik denk het niet...
- Verstrappen vertrekt straks vanop de pole in Brazili
- Moet ik dan mijn rijstijl aanpassen aan die fucking egoïstische snelheidsmaniakken? Nee, dat hoef ik niet. En vooral: NEE, DAT DOE IK NIET.
- Sorry dat ik jouw humor niet grappig vind meneer Alex Agnew!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.