Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Pop is actually my least favorite kind of music, because it lacks real depth. ~ Christina Aguilera
- KabouterBob naja ... er is hier soms even veel bolk als in camp nou
- Rustig? Rustig!? IK BEN GROTVERDOMME VOLKOMEN RUSTIG MAN!!!!
- Heej Gregoor ik ben wat bang dat ik stoor! Heej ja heej ja hooow!
- Genk IS kampioen. Voor de derde maal.
- What in the bibbity bobbity holy fuckballs is this shit?
- Carle de scheteraere
- Na Sowah 55 minuten werd Edmond vervangen
- Hoe komt het dat je nooit olifanten ziet die zich verstoppen in bomen? Omdat ze er héél goed in zijn
- de ark is gebouwd door amateurs, de titanic door professionals
- Vraag: Er staan langs de weg wel eens bordjes met 'Zachte berm' Waarom staan er nooit bordjes met 'Harde berm'? Die krijgen ze daar niet in de grond.
- klik hier zoveel u wilt
- hat maar twee fatzoenlijke verdedetigers erbij gehaalt
- Moeilijke dagen voor de jonagoldman: die mens ziet nu plots "compotte"theorieën tegenover zichzelf
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.