Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- ik eueueuh… ik heb een mooie dochter…. oh jaaaaa?
- Binnenkort begint het voetbalseizoen weer LOL :)
- Ook voor vrouwen die wanneer ze hun regels hebben, deze aan hun aars lappen!
- Met saaauws
- de appel valt niet ver van de hoge bomen die veel wind vangen
- Mooi voorstel, allemaal goed en wel, maar eigenlijk moet ik kakken
- hoge bomen leveren veel brandhout
- Als Josiane Van Der Zugt een mopje vertelt, hoe slecht ook, kan je maar best lachen. Ze heeft een onnavolgbare 'rechtse' en is niet bang deze te gebruiken
- Wel, niet nietmachine niet? Niet naaimachine dus? Neen! Dus: naaimachine niet niet, nietmachine niet
- ik krijg koppijn van Feesboekiaanse teksten
- En, hoe is het? Nog altijd depressief? Ah, mooi. Dan is er toch één ding dat je volhoudt ;)
- op je paspoort.... ´Sex:´... bedoelen ze nu M. de M van Meisje, of V, de v van vent?
- jan-jaap staat aan lager wal
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.