Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- Zijn de mondkapjes voor Nederlanders van een groter formaat dan die voor andere Europeanen?
- boe warde gi? Bo ziede gi?
- pak nu als hy toch moest terug komen dan zouw brugge het spytich vinden om die zyn bly dat pozuelo by ons ver tokken is pervoorlyk als het nu geen 1 april was hiehie
- Ik kende een vrouw die was zo frigide dat als ze der benen uit elkaar deed de thermostaat aan sloeg
- Het principe van Philippe is van het type: minder piepen en miepen en meer zwiepen
- Maar voor hetzelfde geld hadden we het niet gezien en stond het daar een paar dagen in weer en weer.
- de winkelier heeft er geen boodschap aan
- In een tijd van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad
- ...en dat los je dan maar op door snot op tegels uit te smeren of hoe moet ik het zien!?
- Laat het vanuit de diepten van je hele wezen naar voren komen dat het leven zelf jouw leven is
- LAMENT I need to talk to you since NOBODY will give me answers
- Wat doet een rat als G*a kampioen is geworden? zijne playstation afzetten!!!
- Wordt het niet eens hoog tijd dat men eens onderzoekt of ze in de prehistorie ook al neuspeuterden?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.