Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If anyone asks you what kind of music you play, tell him 'pop' Don´t tell him 'rock´n´roll' or they won´t even let you in the hotel. ~ Buddy Holly
- Misjnitski
- Een kerel zit in een stationsbuffet de krant te lezen. Komt er ne Antwerpenaar binnen, en die zegt: ´Gazet van Antwarpe eh!?´ Waarop de man antwoordt: ´Neenk, Ek zien van Bruhhe´
- Ik ben weer een gespot:
- Een gebalanceerd dieet is chocolade in twee handen.
- Ik ga beginnen met een kebabdieet. Ik val niet af maar ik lijk wel elke week döner
- MrDampfkessel
- RscaRules35: gano niks waard samatta is 5x beter ZildeBilde: @RscaRules35 als gano niks waard is en samatta 5x beter dan is hij ook niks, 5 x niks = niks
- "ik maak gewoon filmpjes die nergens op slaan of over Ajax" ... Dat is toch hetzelfde?
- Het Inbox-stadium in Glasgow
- de druppel die de gloeiende plaat doet overlopen.
- The national aeronsmith and space
- Ik val op Spaanse jongens, dus ik ben Pedrofiel
- De glimlach is een licht aan het venster van je gezicht, dat toont dat je hart thuis is
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.