Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- Aan alle vrullie : luipe de wc’s nog good aaf ?? JP moot dét effe weite ....
- Er zijn mensen die altijd zagen. Die met chronisch ongenoegen en frustratie zitten. Die zagen en klagen over alles, over wat er mis gaat in ons land, zeker nu tijdens de coronacrisis. Hun standaardvorm van communiceren is klagen.
- Ik hou van nachtschijten
- Hier ik zijn!
- Wer schweigt, stimmt nicht immer zu. Er hat nur manchmal kein Lust, mit Idioten zu diskutieren
- Only way to clean it is to throw it away and make another one....Ill stick with my store bought one
- wat heb ik NU weer in m´n tekstballon staan... pffff!
- If you can't laugh at yourself, or your Church, you have no authority to laugh at anyone else.
- hij die zonder zit werpe de eerste munt
- Hello, nice website I have a jacuzzi business and a thesis editing service service. we offer acedemic editing services. our staff can edit all types o
- Soms kan je gewoon beter zwijgen dan je mond houden
- Ja da weejt ik ja!
- Chinja Kerkmoes, een vrouw die tijdens een belangrijk sportevenement een bordje omhooghield met "Allez Opi-Omi" erop, kan maar beter op haar tellen passen!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.