Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Coldplay are just four friends trying to make great music ~ Will Champion
- Liefste, ik wou uw naam schrijven in mijn onderbroek maar de inkt was al op bij het eerste streepje.
- Ik zal proberen er niet aan te ruiken ok?
- Klucht Brugge - Kortrijk 2-0. Maar ja, Kortrijk had een penalty moeten krijgen en de 2-0 werd gemaakt vanuit buitenspel. Gemakkelijk winnen dan he
- Zien lachen doet lachen, zoals zien kotsen, doet kotsen
- Update: de coach van Anderlecht heeft zijn jas weer aangetrokken. Voor sommigen is dat een update waard... tja
- Heeft vandaag iemand jou al gezegd dat je een KÁNJERRRRRR bent!?
- Op maandag 27 september 2004 om 17:33 uur waren hier nog 93 quaker(s)
- Hi!? Topnewsagency is here.I have been working with a team of professionals for 5 years. I am highly Professional in Press release writing. I can Dist
- stank voor zit eentje just van een onderbroek bracht je
- Nergens gaat de vergankelijkheid van het leven zo prachtig gekleed als in een herfstig bos. ...;-)
- Mijn naam is Lorenzo, ik heb een snorenzo
- Is de Herkenaar herkenbaar?
- Tja, dan kan je evengoed zeggen dat die flik klop kreeg omdat hij maar niet zo gekleed moet rondlopen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.