Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I Suppose Ultimately I´m Interested In Music I´m A Musician I´m Not A Gunslinger That´s The Difference Between What I Do And What A Lot Of Guitar Heroes Do ~ The Edge
- De meeste sportschoenen zijn gewoon LELIJK
- haddowmoeldicht
- Genk IS kampioen. Voor de derde maal.
- Verfuck.
- Ik kwam gisteren thuis en dacht, wat doe ik hier? Ben ik maar op café gegaan... en daar besefte ik dat ik van daar kwam lol
- if (de kat !=HOME) { de optische muizen="dansen op <table>"; }
- Project X vs Kassameisjes: 'of ik nou twee, drie of dertigduizend mensen uitnodig moet ik toch zeker zellef weten!? Daar heb ik JOU toch niet voor nodig!? Ik ben bekant zestien!'
- MSX-computers.... dàt was nog ´ns een goeie tijd zeg!
- mijn onderbroeken hangen nog tot 15 maart te kijk in de beursschouwburg
- Is ook is 1 tegen ge grond gegaan, is een jaar thuis geweest
- Opineens wordt tegen supporter heel agressief die vier pinten in zen handen geven
- nutteloos sport: bobsleeen met obstakels
- er hangt aaaaaaltijdddddd iets aaaan je geezziiiiiiccchttt!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.