Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music is your own experience, your own thoughts, your wisdom. If you don't live it, it won't come out of your horn. They teach you there's a boundary line to music. But, man, there's no boundary line to art. ~ Charlie Parker
- Er is maar één conclusie: het klasseerschil is te groot.
- op ieder potje plast een dekselse mens
- Sommige mensen zouden echt wettelijk verplicht moeten worden om zich met een perimeter rond zich in het openbaar te begeven, al zou regelmatig douchen ook geen slecht idee zijn...
- Ook Vanessa Hoefkens is erg open over haar boezel.
- PPA0303A HAMBURGER
- Hier in Bocholt zijn de hipsters zelfs al passé, moet ge nie vràgen
- Maas was geflipt men met neefke en bert LOL :p :p
- Quwait, Koewacht... Waarom heb ik die overeenkomst nooit eerder gezien?
- doe je dat dikwijls?
- Sèg Petrik wor is menne bril jong?
- Op café gaan en dan als reden om niet te biljarten zeggen dat je te moe bent. Jaaa, dat geloven we direct
- als schijnt in november de zon, 1000 kg blijft een ton
- Benzema staat twee tot drie weken aan de kant met zijblessure
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.