Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We are bigger than Jesus ~ John Lennon
- Ik heb de indruk dat er een probleem is met mijn hersenstam. Volgens de dokter zit het tussen de oren
- Rachelwolves yeh thast true,
- ik heb gelukkig NOOIT last van een ochtendhumeur maar als ik 's morgens opsta moet je me godverdoeme wel met rust laten of ik mot er op!
- Ik heb vroeger eens een afspraak gehad met een stoel, maar die kwam niet opdagen... Heeft me laten zitten
- Met a bloke who drinks brake fluid. He can stop anytime he wants to.
- Kæske savvedir?
- Ik denk niet dat ze mij gaan vragen om minister te zijn, nee
- Een hondleiding: een instructieboekje dat je bij de aanschaf van je woef krijgt
- n Ezel laat Reinier taal lezen
- Païïïïninie!!!
- Raar dat NL'ers "hoi" zeggen bij een afscheid. Zeggen ze ook "tot ziens" als ze ergens binnenkomen?
- Technologie heeft haar grenezn: hoe slimmer onze spullen, hoe dommer we ons voelen
- Opschudding in Brazilië over foto’s van mensen die in afvalvlees voedsel zoeken: upshaking in Brazil over pictures from people that in offfallmeat food seek.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.