Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Heej Farouk er zit een hand in mijn broek! Heej ja heej ja hooow!
- edde gij ouw al ooit es afgevroagd wie lank de de deujert om broed te bakke?
- Er staat "topclub" en dan blijkt het over Anderlecht te gaan. Waar blijven ze die humor toch halen!
- als de sneeuw komt tot aan je kruis, blijft dan maar lekker thuis
- pis
- In de volière was een houten afdekplaat bevestigd boven de voergleuf, waarop te lezen stond: "uitwerpselenglijbaan"
- op dinsdag de weerzinwekkende docu "Godvergeten" uitzenden, en op zondagochtend ook gewoon de eucharistieviering. Hoezo hieppokriet?
- Fuck... Ik moet kakken en ik heb daar eigenlijk geen tijd voor
- tis toch wao seg!
- Ik heb zelfs respect voor de mensen die ik haat, is dàt niks!?
- haha, Visser die mag fluiten in Oostende. Zalm fijn vinden. Fluit een dijk van een match
- En vroeg of laat loopt het eens gigantisch fout en wie krijgt dan de schuld? Ja jij natuurlijk! En terecht!
- Zolang dit totaal gedeformeerde mens heilig is blijft de RK-Kerk een huichelbende voor mij
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.