Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music is your own experience, your own thoughts, your wisdom. If you don't live it, it won't come out of your horn. They teach you there's a boundary line to music. But, man, there's no boundary line to art. ~ Charlie Parker
- beter wat later dan nat door regenwater
- JA!! WADDIST!?!?
- beter achter het hek dan in de sloot
- irritating sniffing lolly
- beter een slechte kwoot in de haard dan dat je hem op zolder bewaart
- ik doe dat met hart en nieren
- Wat zou het een mooi toeval zijn als ze bij het VERBOUWEN van het nieuwe FCBstadion, de speler VERBAUWhede terughaalden!
- Je weet wat is wat maar je weet niet wat is wat, wat de fak
- ZUCHT... wil je wel een beetje U-I-T-K-I-J-K-E-N !?!? IK ZEG HET NET!!!!! ja sorry... NEE NIKS SORRY!!
- Have you shrick? Are you bang? Or angsty?
- Het lijkt wel of alle lekkere mensen opgebruikt zijn
- Rutten zal wel kletsen dat dit niet zo'n belangrijke match was en dergelijke
- ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.