Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Misschien wíl ik wel helemaal niet genieten!
- KabouterBob naja ... er is hier soms even veel bolk als in camp nou
- waar rook is kan worst zijn
- mijn vrouw is al een uur aan het duiken, hoewel ze gisteren pas leerde zwemmen
- Maazeik gaat terug in de tijd met de Histerische Kotsenparade
- 'Ik zal subiet anders eens naar Lambert gaan!' - 'Amai nu heb ik schrik seg!'
- Ok, about 1 million of my potential children just got introduced to some downy tissue, so im gonna sleep now, im tired.
- Schimmel Schommel
- Caps -- Fake Scores (Wait till kickoff, Cancel by Var also Fakescore) ----- Insults ---- Links -- Racism -- Spam -- technische vragen: =====> Ban!!
- De bultenaar had een bochelamputatie achter de rug
- wie een verkeerde weg inslaat moet veel lopen
- Man (57) is terreur van zijn moeder (84) beu en gaat in hongerstakink
- waarom zitten mannen in de kroeg ? ze hebben een vrouw of ze zoeken er een
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.