Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music is your own experience, your own thoughts, your wisdom. If you don't live it, it won't come out of your horn. They teach you there's a boundary line to music. But, man, there's no boundary line to art. ~ Charlie Parker
- De loop loopt door
- Je moet toch maar zin hebben om die SCHIT van Trump opteruimen.Dat vind Ik
- "ik pis nooit in de douche. Ik pis wel ooit vanúit de douche in de lavabo" "En ik pis altijd vanuit de lavabo in de douche!"
- No Regerts. Regret Nohing
- Ik heb vandaag een stuk of 4 'reels' op facebook niét bekeken. Mijn leven suckt!
- En wat al Catherine witt verliest ?
- Diene kop :-D
- Ga boven bij uw vriendje Lambert nog maar wat de chocoprins uithangen, krijgt ge misschien nog wat promotie
- En ook vandaag valt er niets te winnen hier.
- oost west in de kroeg het best
- Dan kunnen haar volgers volgens haar vogels niet volgen
- Ja, ik ben atheïst. En nee je moet geen moeite doen om dat te veranderen. Ik kom ook niet bij jou thuis de bijbel of koran in de vuilbak gooien
- spreken is zilver, oudehoeren is goud
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.