Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Etienne van der Zwiecht, eisoptrofoob, mislukt zodanig veel in zijn opzet dat hij er bang van wordt
- ich geluëf er niks van det-ie gevallen is op ziene zolder, volges mich hèt ie rammel gehad!
- de stank in de waterzuiveringsstations doet me aan je moeder denken
- ik ben al zo lang in m´ n element, mag ik nu eens in dat van jou zitten?
- All the crazy shit I snoof last night...
- Misschien moet men eens proberen om de Schijf van Phaistos op een platenspeler af te spelen?
- OOoh watchie watch!
- I AM OBNOKSHEz
- KabouterBob: Zou Clem straks gaan lachten met genkboys à la Hazard eergisteren,
- Het was nog even wachten op Bernd Stonck, die waarschijnlijk nog even naar het toilet moest
- Santa is in my ass
- Dịch vụ đổi thẻ cào sang tiền mặt / Ví Momo/ Tài khoản ngân hàng ATM nha
- DAC Kersentrekkers, dat moet een tof clubje geweest zijn!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.