Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music is the wine that fills the cup of silence ~ Robert Fripp
- oefening baart overbevolking
- veu as ge altij LOL achter auwe msn-naom zet
- Beetje werk aan het darmen van de kaft toevoer is versleten voor de rest is hij in orde .
- Het zou mooi zijn mocht ik de plooien die de tijd heeft gevormd gewoon kunnen gladstrijken. Ik voel me de laatste tijd namelijk niet zo comfortabel tussen al die kreuken.
- Ik ben te lelijk om bij de knappe mensen gegroepeerd te worden
- We hopen dat je het leuk vindt om terug te kijken op je herinneringen op Facebook, van de recentste herinneringen tot die van lang geleden.
- LETITSNoW! LE TITS NOW!
- dit dorp, ik weet nog hoe het was, er boerden kinderen in de klas
- Goede avond iederaan. Ik heb een vraagje, ik heb tot nu toe al heel wat afgezaagd maar tot nu toe heb ik het zover kunnen krijgen.
- I am somnabula
- da was goverdomme ne lieve hond jonge!
- Poll: Moet Anderlecht heb buiten kieperen?
- In Nagasaki, they like bukakke! In Nagasaki they go spunky for your love!!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.