Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We thought that if we lasted for two to three years that would be fantastic ~ Ringo Starr
- Héét ter mich toch eine inne wasbak geshiete biej de mannen zieker. Tom waas boes jonguh
- fantastisch, eerst FB vrienden worden, vragen of ge na uw uren zo goed als gratis aan hunnen brol wilt kloten, en als da ni gaat, dan maar defrienden, en zaterdag wat naar de grond staan te staren....
- Moment, Mimount! Mikpunt minpunt
- Froome geeft fans die hem uitjouwen lik op stuk in het Frans. Il se donne lèche sur pièce, dus.
- De ene persoon durft zich uit te drukken, kan het niet zo goed, maar doet het wel. De andere kan het, durft het niet en liegt dan maar wat. Roel heeft geen zin meer in dat kunstmatig gedoe
- Dit is natuurlijk gewoon tegen die hele snuifcultuur daar, waar alles tussen de 15 - 65 heel het weekend aan de coke zit
- Waar men gaat langs Vlaamse wegen, komt men mottige mensen tegen. Deze morgen nog...
- rsca34sportingboy: Er is geen sprake van buitenspel want het VAR-busje was vertrokken vanop de eigen helft van het land
- Als er één voetballer is waarvan ik écht niet wakker lig, dan is het Oligay Deschacht :D ZIELIG ventje, nauwelijks gespeeld en door papa betaald :D
- Ik stàà in 't roood... Wateur aan mijn lippen
- we kregen 0 op orkest
- Niet kunnen kakken door opstopping. Of kontstipatie.
- oefening baart overbevolking
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.