Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Chaos is a friend of mine. ~ Bob Dylan
- Too bad your parents had sex..now we have to be blessed with your ignorance
- Wij zijn niét interessant.
- Er zijn mensen die altijd zagen. Die met chronisch ongenoegen en frustratie zitten. Die zagen en klagen over alles, over wat er mis gaat in ons land, zeker nu tijdens de coronacrisis. Hun standaardvorm van communiceren is klagen.
- Dus schroef u allen en ik ben er trots op! Voor degenen die nog niet hebben gezien, zijn hier een paar foto's, zoals dit iedereen zal hebben gezien en we .into shit u na klikken op de link
- Ben uit de kast gekomeeuh... kan ik ein-de-lijk mijn binnen-sjaaltjeuh draaageuh
- Merci Sinan. Groetjes thuis he, vliegevanger.
- Komijn konijn tonijn
- wie in de broek plast trekke hem uit
- de piloot zit aan de grond
- Grotesko has no description!
- altijd LOL aan je msn-naam toevoegen, lol!
- Ben jij nog boven geweest om naar de kinderen te kijken?
- Le Cannonier: het terrein waar op weekdagen schapen lopen. En in het weekend ook.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.