Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- aan de nooduitgang van de opblaaskapel zat een priester met een E-NOR-ME gsm
- Ons habiel en lichtvaardig topteam buigt zich kortelings over jouw inzending en wie weet staat jouw toevoeging binnenkort op deze top-site!!
- Maazeik gaat terug in de tijd met de Histerische Kotsenparade
- Vossen: 'Ik zacht met te veel dingen in mijn hoofd'
- Auto verkeerd voor 95% in orginele mintstaat
- Als ze bij de vaccinatiepost aankomen met een chipnaald, dan zit je niet bij de vaccinatiepost, maar bij de dierenarts.
- Raar dat NL'ers "hoi" zeggen bij een afscheid. Zeggen ze ook "tot ziens" als ze ergens binnenkomen?
- Eindelijk! Mijn tepels zijn iéts meer ontspannen!
- naar het schijnt dragen heroïneboertjes open sleffers
- KabouterBob: Bayern München overweegt klacht tegen Brugge voor smaad en eerroof;
- de tandarts zet een kroon op zijn werk
- Ga eens weg!?
- Heej Korneel ik heb 'n konthaar te veel! Heej ja heej ja hooow!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.