Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I think I am a child. Everything blows my mind. ~ Marc Bolan
- driemaal werf voor Branko Strupar!
- Heeeeeeeeeej!!! Zijn die buizen al gezagen? ...anoniem
- Anthony voelt zich mottig. Slenterend en met een bleek gezicht strompelt hij over de stoep.
- Waw ik heb dexlesie en haal u fouten eruit, oei .lol
- "Verandalisme" in de plexi-kooi van STVV
- To create a universe you must taste the forbidden fruit
- PPA0303A HAMBURGER
- The mind is like a parachute, it only functions when its open.
- Seg, mag ik iets beginnen met "seg" ?
- als de nacht valt is het donker
- De tientallen likes geven me blijdschap, iedere keer. Maar het uitblijven van die ene like breekt mijn hart, telkens weer... :¨(
- zijn de lakens gekreukt is er geneukt
- Elke keer Union tegen Club speelt, vraag je je toch af waarom we die eigenlijk sympathiek (moeten) vinden.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.