Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- als de nacht valt is het donker
- Never interrupt your enemy when he is making a mistake
- Ik zit tot over mijn handen in het haar!
- ik ben toch zeker sinterklaas niet!
- Vroeger, toen je op sociale media nog gewoon je mening kon geven zonder dat er zich vrijwel direct iemand beledigd voelde en begon te schelden en insinueren met de populaire terminologie zoals "racist" en dergelijke, ...
- Afgesloten !!! Goe graakte ze dan in die bunker onder de grond aan internet.
- daarom beb ik emmanuela een aantal aandelen in amandelen aanbevolen
- Deze spectaculaire WIFI-stopper boost duur internet in België!!!
- 'n kennis van Dennis is een maat van Kaat.
- binnen een paar weken of maanden krieorlt het van die uilen hier in belgie.en het zit er al van vol......... kloteleiders,en morgen gaan we verder lachen met clinton aan de macht whahahahaha
- Woord van de week: LEEGKAKKEN
- Iedereen spreekt van mijn drinken maar niemand spreekt over mijn dorst
- it's hard to stop the chinese infasion for some culbs. but please leave the chinese outside as much
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.