Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- De wachters van de Poorten van volgende week dinsdag hebben hun wolven op pad gestuurd - zij zullen enkel terugkeren met bloed aan hun tanden
- Maar ik WIL helemaal niet lekker klaarkomen!
- Ik heb vandaag een stuk of 4 'reels' op facebook niét bekeken. Mijn leven suckt!
- We worden K.O. geslagen, maar we staan steeds weer op
- Up Yours People
- Re: Defour begrijpt enkele ploegmaten niet () Het buitenland wenkt voor veel van die spelers. En ze moeten er niet eens ver voor rijden : Luxemburg!
- da zijn die wijven die altijd met die twintig negums staan te klappe
- In de jaren '70 was "Ik zie een ster" hét homoliedje bij uitstek!
- I remember being at the pool on holiday in Bergen and watching overweight Norwegians doing aquasize to this song!!!! Random but true story!?
- Let me with rest!
- ohocla69: AlwaysRSCA da is volgens mij zelf gene keeper maar ballenjongen... en zelf daar twijfel ik dan aan die zijn volgens mij balvaster
- mijn moeder zoekt een schoondochter
- beter tien ballen in de lucht dan euneuch van de keizer te zijn
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.