Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- Giesje (30) : "ik trek zeker twee keer per week aan de kringwinkel"
- naakt is niets aan
- Een uur langer licht... 't Worden weer moeilijke tijden voor Vangheluwe.
- als het kalf verdronken is is het tijd voor de bbq
- Eduard Buinstuin, sporadisch treinreiziger uit Latsbergen, poetst één tand nooit. Ook niet tijdens reclame-onderbrekingen
- 'piemel' is een woord voor achtjarigen die hun lichaam beginnen te ontdekken. Klinkt bijzonder kinderachtig als je dat als volwassene nog gebruikt.
- hoe bestààt het!
- Het vuurwerk is daarnet (22.15) losgebarsten
- I HAVE TO MUST KOTS!
- pyromaan: die traore heeft ook geen knikker geraakt
- Mooie mietjes borduren niet lang
- Waat doon ve op ne burger? Vleis, ei, tomat, sloai, juuntjes, saws
- Mijn opinie is zo'n beetje als een scheet; moeilijk om binnen te houden en als ik ze loslaat, weet iedereen het en minstens één persoon gaat de kamer verlaten.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.