Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music is your own experience, your own thoughts, your wisdom. If you don't live it, it won't come out of your horn. They teach you there's a boundary line to music. But, man, there's no boundary line to art. ~ Charlie Parker
- Wij zijn pas tevree, met een kwootje van Dwarsbalk.be op elke plee
- Velen voelen zich angstig en onzeker n' shit. Risico’s verminderen en verzekeren zijn nodig, maar nemen niet altijd de angst weg yo.
- beter aan dan op de fles
- Nous espérons que vous apprécierez recevoir ce message. Toutefois, si vous ne souhaitez pas recevoir de futurs e-mails. Veuillez vous désabonner ici.
- Watching in Jan 2020 and still feeling bad for Japan. Belgium won the match but Japan won hearts and respects
- Als het regent ga ik ooit schuilen bij kruidvat. Echt gezellig is het niet, maar drogist wel..
- oefening baart kunst en als je genoeg oefent baar je vanzelf
- als de nood het hoogst is is de wc vlakbij
- haiku's are easy, but sometimes they don't make sense. Refrigerator.
- daar kraait geen hond naar
- Würst Käse scenario
- Heej Marcel, jouw pizza's lusten we wel! Heej ja heej ja hooow!
- gestrondheid!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.