Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I Suppose Ultimately I´m Interested In Music I´m A Musician I´m Not A Gunslinger That´s The Difference Between What I Do And What A Lot Of Guitar Heroes Do ~ The Edge
- Waar gaan we het vandaag eens over hebben? Aambeien? Braaksel?
- ich stehe auf dem Schlauch
- The national aeronsmith and space
- En goh allee ja weette? Dus ik heb eigenlijk zoiets van wa is deeees, da is kweeniehoe stom of zo
- het is hier altijd donker, ik weet niet waar dat aan licht
- Ik moest van de buurvrouw horen dat ik stink
- De Platte-Aarde-Beweging. Want ook wetenschappers hebben iemand nodig om keihard uit te lachen
- Schijtbakkenvoetbal noemen ze dat in Vernederland maar Kompany voelt magie in de lucht hahahaha
- waarom zet je niet op je geheugenkaart waar je alles gelaten hebt als je eigen geheugen je in de steek laat….
- ik heb me bont en blauw geërgerd
- El´n Jaahn
- Er zijn twee woorden die vele deuren kunnen openen: "Duwen" en "Trekken"
- KabouterBob: Bayern München overweegt klacht tegen Brugge voor smaad en eerroof;
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.