Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I've only got one thing to say: "Sausages" ~ Liam GallagherWhen accepting a Brit Award in 1996 ...
- gelöfde mich nie of wa jong!? *spletch*
- racing is life.everything in between is just waiting.
- Smaken verschillen. De mijne is namelijk goed en de jouwe suckt!!
- Ik trek wel bijna dagelijks een neushaar uit mijn reukorgaan
- beter toen ballen in de lucht dan euneuch van de keizer
- Of ja of nee of nie. Of nog iets anders
- Rothbhoy you sniffing glue mate?
- De realiteit is relatief en de relativiteitstheorie is realiteit
- Het Lachend Kakske gestolen ... en teruggevonden. Jammer want 'k had al een ander model gedraaid
- beter 1 kogel in de hand dan 10 in de rug
- Graduaat elektromechanica. - Granulaat?
- Het ging er weer bijzonder ruig aan toe bij de Kneutersen; Anthony is vlak na openingstijd naar de Aldi gegaan en Ma bekeek een herhaling van "Thuis"
- de winkelier heeft er geen boodschap aan
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.