Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I got nasty habits; I take tea at three ~ Mick Jagger
- Ukrainian ambassador to #EU tells me one sanction they will push for if Moscow doesn't back down is expel Russia from World Cup this summer. Another sanction should be to keep them in the Eurovision Song Contest
- dit is huilen met de kraan open
- Waarom zwemmen vissen in zoutwater? Van peper moeten ze niezen. Sorry.
- wie een verkeerde weg inslaat moet veel lopen
- Tenzij er iemand heeft moeten overgeven. Dan kan je de boeken wel dichtdoen. Of open. Hangt er van af of ze open of dicht zijn. Soms.
- als het min dertig is in april is het een beetje kil
- valt de regen in het huis; is er met het dak iets niet pluis
- semper fidelis ---> proud to be a buffalo
- Roger Stabilisé
- Ik roek geen suzy
- sjappeluur in de schuur
- Zouden de mensen die 'AC/DC' als 'IESSIE DIESSIE' uitspreken, dezelfden zijn als degenen die 'Meat Loaf' uitspreken als 'Meat Love' ?
- hebben jij dat spookdoelpunt van Staphorst bij VV goes al gezien?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.