Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I think I am a child. Everything blows my mind. ~ Marc Bolan
- Alles wat ik zeg staat tussen ademhalingstekens
- Eeuuhhh, forig jaar apriww
- Herland Devreede's mopje over hardrockfanaten viel enkel in de smaak bij de disconichten. Maar die durfden daar dan weer niet luidop mee te lachen
- Maar al spoedig was ik niet meer in staat om religie en logisch denken nog langer te combineren
- Het is geen goed idee om snot van iemand anders in je eigen neus te duwen. Hetzelfde geldt voor faeces.
- In this picture, you can see me standing on a frog
- Votre avenir est comme votre ville: gris, misérable et debile
- my brother and I are extreemly happy having found your blog, it's really what my wife's friendsMy friends from work were scouring the internet in sear
- Franciscus van Assisen
- Hij wíst dat die vlieg er zat, maar republikeinen slaan nooit strontvliegen dood, ze denken nl dat die reïncarneren als democraten.
- da gelooft ge toch ni
- Dat ze kapotvallen! That they off fuck!
- Grotesko has no description!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.