Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- Count me in for the meetup at the mountaintop, but be sure to have a connected device there so we can work out our ill-creative encephaloid eruptions right there! I'll bring Belgian beer!
- Ik háát de letter f! Ik HÁÁT ze!!!
- toen we na de doopakten doorpakten
- anon6582: Ow thomas voelt zich een beetje beledigd, en dat op een chat op het internet. Kom da tegen
- Het feit dat het decor van VTM Nieruwds nu al twee keer werd gekopieerd door andere zenders bewijst wel dat we een heel mooie en functionele nieuwsset hebben
- Heej Antoon ik ben het niet meer gewoon! Heej ja heej ja hooow!
- beter te laat dan overtijd
- beter een blauwtje lopen dan een groentje te blijven
- Racing Genk heeft haar lot voor plek 4 niet meer in eigen handen. Als het zelf wint op het veld van AA Gent moet het nog altijd hopen dat Club Brugge thuis haar werk doet tegen AA Gent
- Just because large words confuse you, it doesn't mean it's not real
- Ten eerste IS er geen 'ten tweede'!!!!
- Ja dat zal zijn lang is een veldspelers maar licht meer op de grond als hij speeld
- wa gwaan. Merci Dirk, nu heb ik da constant in mijn kop
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.